ஜ۩۞۩ஜ Tuhan Itu Tahu ஜ۩۞۩ஜ

aku dan diriku berlagu,
berlagu aku tanpa kata,
berlagu aku tanpa suara,
yg tertinggal hanyalah sepi,
riuh itu bosan,
mata yg membingitkan telinga,
apa bahasa itu,
asingnya di tempat asing ini,
lelah menanti,
gagal temui cinta,
gagal temui setia,
lihat yg bodoh,
silap yg terlalu besar,
tiada apa harga lagi suara kecil ini,
menghidu angin fitnah,
patutnya aku marah,
tp menangis aku,
hebat dlm debat,
tiada apa yg dpt,
genggam segala pemikiran,
pulangkan ilmu,
pandainya itu,
pulangkan,
pilihlah jln itu,
jln itu,
jln buntu,
kau hidup memang,
tp kau mati,
liarnya kau berlari,
aku berhenti,
hentinya aku bkn nadi,
sakit itu sendiri,
biarkan...
Tuhan itu tahu..
Tuhan itu tahu..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment